Friskare tider

Publicerat: 2011-02-05 Kl: 22:47:00 | I kategori: Min vardag


Nu verkar äckel magsjukan vara utrotad! Hoppas jag aldrig mer drabbas, fy fan. Äckel äckel äckel. Allting med magsjuka är så vidrigt. 

Nu har dock mitt lilla barn blivit tokförkyld. Stackarn, hon är helt hes, har ont i halsen och snoret rinner. Hostan gör det inte lättare heller. Idag har hon inte sovit en sekund, hon kan inte somna hur mycket man än hjälper henne och hon vill inte äta. Så vi har fått försöka ge henne det hon tagit emot, typ fruktpuréer, lite saft, massa vatten, kex och sånt.. Hon försöker sova nu men vaknar hela tiden av hostan. Suuuuuuck, har hon inte varit sjuk nog nu? Och hon behöver ju sömnen för att kunna ta igen sig.. 

Jaja. Jag har iallafall tvättstugan nu, klockan 22-24, rolig lördagskväll för mig va :) Men jag är tvungen att tvätta kläderna som blivit nerspydda av äckelmagsjukan. Alla handdukar och sängkläder osv. Den ska BORT!!! 

Jag ska ta hand om min sjuka lilla tjej nu som bara hostar och gråter :( Får uppdatera när vi mår helt bra, eller imorgon när jag har lite tid över. 

Trevlig helg på er!


Haylee med sin pappa på Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0