Ännu en mammamys dag

Publicerat: 2011-02-13 Kl: 19:03:44 | I kategori: Min vardag


Imorse vaknade Haylee tidigt trots att hon vägrade somna igår kväll, efter att hon råkat bli väckt och inte ville somna om sedan. Så imorse var jag bokstavligt talat DÖD när jag var tvungen att kliva upp.. Hade kunnat betala dyra pengar för att få sova bara en eller två timmar till. Men efter en stund så vaknar man ju till liv. Så jag tänkte att jag inte skulle bara sitta stilla, för då skulle jag bli trött igen efter någon timme. Så jag pratade med min mamma och så bestämde vi oss för att åka och umgås med henne på förmiddagen. Sandra har även umgåtts med oss en stund på dagen :) Trevligt! Jag är fortfarande kvar här, ska väl åka hem om en stund hade jag tänkt. Börjar bli sent för lillan med. Hade varit förjäkla skönt med skjuts hem, men jag har ingen bilbarnstol med mig till Haylee och då åker jag inte bil.

Jag börjar bli så förbannat trött, håller på att somna sittandes här :) Kanske slänger upp ett inlägg när jag kommer hem lite senare, om jag inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0