Underbara vårväder

Publicerat: 2011-04-24 Kl: 23:20:09 | I kategori: Min vardag


Visst har vi haft underbart väder i helgen? Alla bloggar jag har läst hittils idag har nämnt det ungefär 3-4 gånger i snitt per inlägg, haha. Men man blir ju så glad av denna underbara sol!

Igår var det finast, för att det var så himla varmt. Då var min mamma här med mig och Haylee. Vi var ute och gick nere vid havet och jag visade mamma dagiset, kan ju vara bra att veta var det ligger och så. Sedan gick vi in på gården och lekte. Solen stekte och det var lovely för oss alla. Sedan åkte vi in till Nacksta, där jag mötte upp Sandra och Ewe med barn och så grillade vi o hade det så mysigt. Hem till Ewe efteråt och barna lekte lite o så!

Idag har vi haft besök heeela dagen. Jag fick sovmorgon till 12, då Danne tog med sig Haylee ut och lekte. Sedan kom hans lillasyster och lillans kusin Keilie. Vi busade och stekte pannkakor. Sedan åkte dom, och då kom min mama och mormor hit och drack kaffe o pratade. Sedan kom Renzo hit. Så idag har det varit family-dag hos Valderrama-Strand residence! (?hur stavas det??)

Nu ska vi hoppa i säng. Haylee har gråtit i sömnen en del, undrar varför. Hon har fått två nya små tänder som spruckit upp, så det är antagligen anledningen. Imorgon ska vi till Sidsjön på förmiddagen med min mamma o mormor, dom hämtar upp oss här hemma kl 10.30 :)

Godnatt!


Hittade Haylee inne i tvättkorgen igår :) Tokstolle!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt det låter. Bor ni oxåe i Bredsand? Tänkte vilket av dagisarna hon går på isf? Tycker det värkar som ett sånt bra dagis på dig:) kan ju vara bra att veta tills det är dax och söka :)

2011-04-25 @ 09:37:38
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0