Hello!

Publicerat: 2011-04-20 Kl: 14:17:49 | I kategori: Min vardag


Hej bloggers!

Nu har jag som mina Facebook-vänner redan vet fått en ny dator. Min tid utan dator är alltså över! Och aldrig ska denna dator få krascha, inte en chans. Detta är Haylees lilla syskon, min andra bebis alltså. Så väl tar jag hand om den ;) Ne då. Men i love it. Den är underbaaaar. Det blev en Acer, bla bla bla intel core med windows 7 och 15,6 HD LED-LCD skärm och bla bla bla jag fattar ingenting av sånt här. Men den är iaf en riktigt bra dator, skönt! Nu kan jag göra ett bra skolarbete också, för jag har alla knappar på tangentbordet och den låter inte som en helikopter som min gamla dator gjorde. Men jag är ledsen över alla bilder i den gamla datorn, på något vis måste jag få fram dom. Danne ska ordna det har han sagt..

Idag är Haylee hemma med mig, hon blev jättedålig inatt och kräktes :-( Dom ringde från dagis vid 9.30 igår när jag var på skolan och sa att hon verkade missnöjd och var ganska varm av sig, men hon är ju alltid varm. Sedan hade dom fått lägga henne innan lunch, och under alla andra barns sovstund så fick Haylee följa med Nina (personal) med ut på hennes promenad.

Nu ska vi göra våfflor! Ni får ha det så bra så lovar jag att börja uppdatera ofta ofta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0