Hej hopp!!

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 22:24:50 | I kategori: Min vardag


Tjena bloggers!

Jag har inte skrivit på några dagar, och inte heller mms-bloggat för att jag inte har haft några pengar på mobilen och inte orkat ladda på den. 

Jag är såå himla trött på eftermiddagarna och kvällarna, så jag har knappt tid att sätta mig ner vid datorn. Och när jag har tid så är klockan så mycket så att jag inte har samvete till att sitta för jag vet att jag fastnar i flera timmar, haha. Man gör ju inget viktigt här ändå, kollar bloggar, facebookar och kanske bloggar själv. 

Jag hoppas att jag kommer in i detta snart, så att denna trötthet försvinner någon gång och kroppen blir van. Det är en ren och skär plåga när jag måste kliva upp vid 6:30, och det kanske låter som en sovmorgon för vissa men för mig är det sjukt tidigt som har ett barn som alltid sover till MINST 9 på morgonen och har gjort det hela sitt 1-åriga liv. 

Så ja, där har ni anledningen till att bloggen blir lite oprioriterad just nu. Förut hade man ju tid att sitta lite hipp som happ, men icke nu. Min lediga tid vill jag ju spendera med min lilla ängel. Jag saknar henne så hemskt mycket om dagarna. Det är en stor omställning för oss båda att vara ifrån varann så många timmar åt gången, när jag och hon har suttit ihop i 14 månader och aldrig varit utan varandra längre än 4-5 timmar i sträck. Huga! Men hon har det så bra med sin pappa som hon älskar mest i världen. Hon är pappas flicka alltså. Hon väljer bort mig och är hellre med honom, han är favoriten. Ibland blir man ju lite ledsen när det bara är pappa som duger, man blir lite sårad i mammahjärtat men jag vet ju att det inte är så och att hon inte gör det medvetet. Det går ju i perioder, ibland är det mamma och ibland pappa. Så är det ju med alla barn, vad jag har hört iallafall. Men desto gladare blir hon när jag kommer hem efter skolan, och så får man en stooor puss och en kram och så säger hon mammaaa mamma. Hon har börjat göra slängkyssar också, haha så söt. När jag går på morgonen så ber jag om en slängpuss, då pussar hon handen och slänger iväg den och skrattar. Haha, danne som lärde henne. 

Nu måste jag verkligen skynda mig att duscha, det tar ju 100 år för mig att platta allt mitt lockiga hår.. Det tar totalt ca 40 minuter att platta håret ordentligt, så att det inte finns en enda lock eller våg kvar i håret, så som jag vill ha det. Och därför måste jag alltid göra det på kvällen innan skolan, jag har ju inte tid på morgonen att stå och platta håret i en timme lixom. Då skulle jag behöva kliva upp 4 på morgonen, haha! 

Jag skickar några mms-bloggbilder efter detta inlägg. Har inte använt digitalkameran på ett tag, och jag har ingen sladd så jag kan överföra till datorn heller :/ Måste köpa en sån!!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0