Tvättdag

Publicerat: 2010-09-04 Kl: 15:48:59 | I kategori: Min vardag


Eftersom det har varit lite mycket den senaste veckan, så har man inte riktigt haft tid för allt som behövs göras hemma... Har bara gjort sånt som går fort att göra, t.ex. diska och plocka undan lite snabbt. Så idag har jag tvättstugan, skönt!!! Har såååå mycket tvätt... Och jag vill ha allt rent tills vi flyttar, så det bara är att vika in i garderoberna där :)

Idag har annars varit en lugn dag. Inatt har jag sovit liiite bättre, men inte speciellt bra. Somnade vid 23 tiden igår, men då ringde Sandra och väckte mig vid 24 tiden. Och självklart svarar jag då.

Nu har jag precis slängt i mig lite mat. Håller på att koka färskpotatis till lillan som hon ska få äta till mellis. Skriver lite mer senare. Måste ner i källaren och leta efter min skinnjacka innan jag blir tokig.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0