Ikea beskrivningar..

Publicerat: 2010-09-22 Kl: 21:50:06 | I kategori: Min vardag


Idag bestämde sig Haylee för att vakna tidigt och sparka mamma i revbenen som hon gör varje morgon när hon ska väcka mig. Spelar ingen roll hur många gånger jag vrider bort hennes ben, hon vänder tillbaka sig för att kunna sparka på mig. Haha! Stackars mig. Så tillslut fick hon upp mig ur sängen iallafall ;) Ville inte kliva upp när jag låg så skönt under mitt varma täcke, för det är verkligen iskallt i lägenheten på morgonen.

Igår kväll hade vi värmeljus i hela lägenheten, och då blev det faktiskt mycket bättre! Det gick att vara här inne utan att frysa, det är ett under haha. Men imorgon kommer dom ju och besiktar lägenheten, känns så skönt. Men jag är lite nervös ändå, tänk om jag inte får det som jag vill omgjort? Det viktigaste som jag vill är att få omtapetserat i vardagsrummet.. Har inte börjat sätta upp någonting på väggarna än, just på grund av att det känns för onödigt om de ändå ska behövas tas ner sedan. Så det väntar vi med! Och denna kyla måste de göra någonting åt, och det SNART. Haylee svettas inte ens längre på nätterna, då förstår dom som känner henne att det är väldigt kallt här inne.

Jaja, nog om det. Idag har vi varit och hälsat på Sandra och Jasmine. Vi var ute på en långpromenad, skönt var det faktiskt även fast det var lite småkyligt. Snart dags att ta fram vinterjackan. Måste kolla ut en ny jacka, den jag hade i vintras var jag ju gravid i, så den känns alldeles för stor. Den ÄR ju inte för stor, men det känns så.

Åkte hem vid 17 tiden och grejade lite hemma. Har ägnat kvällen åt att bygga ihop min byrå som jag ska ha i hallen, och jag har gjort fel ett x antal gånger ska jag tala om. Så har jag fått skruva upp alla gräsliga skruvar igen, och börjat om. Men jag fick avbryta mitt i allt för att Haylee somnade, och nu har jag inte kommit igång ännu. Blev så himla trött... Jag vill bara sitta kvar här i soffan och gosa nu ju. Men byrån kan ju inte ligga där halvfärdig imorgon när dom kommer och tittar på lägenheten...

Nej, ska bära in lillan till sovrummet nu så att jag kan fortsätta med mitt händiga arbete. Danne som påstod att jag inte skulle klara av det, va! Han sa att jag inte var "händig nog" hahah. Jag är den händigaste ni någonsin kommer att möta! Mohahah. Nej då, men jag är envis. Blir väldigt lätt förbannad och vill sparka sönder byrå-helvetet. Men det får man ju inte göra, då har man ju slösat en massa pengar i onödan :) Och får en massa att städa! Hahah.

Nej, nu börjar jag bli trött här.. Sov gott mina kära läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0