Får ingen ro i kroppen..

Publicerat: 2010-09-02 Kl: 01:20:38 | I kategori: Bilder


Inatt hade jag väldigt svårt att sova. Inte så konstigt kanske, med tanke på omständigheterna. Hade en sån sjuk känsla i kroppen som jag aldrig någonsin har upplevt förut. Jag kände mig rastlös på något vis, äh.. Svårt att förklara! Jag kunde inte komma till ro, slappna av och somna. Det gick bara inte. Men tillslut måste jag ju ha somnat ändå, för vaknade gjorde jag imorse! Hehe.

Idag har vi myst på hemma på förmiddagen. Sedan har vi (Jag och Ewe + barn) bara umgåtts med Sandra och Jasmine.. :-) Vi älskar er!

Jag känner mig så tacksam för att jag har min Danne och vår vackra lilla dotter. Att jag skulle få en sån underbar, fin, snäll, frisk och rolig dotter är för mig helt ofattbart. För två år sen kunde jag aldrig tänka mig att jag skulle sitta här som mamma till världens bästa flicka. Vad konstigt egentligen.. Livet tar såna vändningar, man hinner inte ens blinka så är hela ens vardag förändrad. När såna här tragedier som har hänt nu, händer blir man så chockad, besviken, ledsen och arg. VARFÖR? Tänker jag. Jag lider så fruktansvärt med min vän. Kan inte ens tänka mig hur det måste kännas. Fy fan! Livet är så jävla orättvist.


Nog om det,
var bara tvungen att få ur mig det på något sätt.

Haylee ligger bredvid mig och sover så sött, gullungen. Hon är snart 8 månader, herregud. Nästan 1 år gammal. Jag vill stanna tiden nuuuuuuu!!! Mammas lilla tjej ska vara liten föralltid. Sen kommer hon aldrig vilja kramas med mig, det vill hon nästan inte ens nu haha. Bara när hon är på goshumör eller är trött :) Annars tvångsmyser vi, hahah. Det är inte lika gosigt dock!

Nu ska jag lägga mig och titta på något på TV..

Är det någon som har en pejling på när "Blogglaget" ska vara med på Fångarna på fortet? Jag vill så gärna se det, haha. Jag är rädd att missa just det avsnittet!

Jag har ingen ork att kliva upp och hämta sladden till kameran. Annars skulle jag ha lagt in bilder.. Men ni får en gammal så länge :) kram på er. TA HAND OM VARANDRA! Älska era nära och kära och bråka inte i onödan

Min guddotter Jasmine kramas med Haylee :-) Haylee hatar det, hahah.

Det bästa hon vet är att kramas och pussa på bebisarna Haylee & Thelise. Dra vagnen är jätteroligt det med!

Gullunge.. Ska alltid finnas här för dig hjärtat. Whenever you need me.

Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: ida

blogglaget ska vara med i andra säsongen :)

2010-09-02 @ 01:52:28
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: ZOFFFFAN

finalen var igår så vi har missat bloggarna..

får gå in på tv4PLAY ! ;)

2010-09-02 @ 07:01:10
Postat av: jennifer

du skriver alltid så fint, emma. i love it. (`v´)



(blogglaget ska vara med i säsång två av fångarna på fortet.) kram.

2010-09-02 @ 15:32:13
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0