Dagen idag

Publicerat: 2010-09-02 Kl: 23:53:26 | I kategori: Min vardag


Idag sov jag väldigt länge. Fick en riktiiiig sovmorgon.. :) Haha. Vaknade vid halv 10 först, sedan sa Danne till Haylee: "Ska vi gå och leka någon annanstans, så att mamma kan få sova?" och då blev jag lycklig i själen. Fan vad underbart det var. Jag sov som en stock, och det behövdes verkligen efter domhär senaste dagarna... Det tar verkligen ALL energi. Jag är helt slut.

Idag åkte vi ner på stan där vi mötte upp Sandra o Evelina. Sedan åkte vi alla hem till Evelina och åt middag :) Alla barnen var ju med också såklart, förutom Wille the man som var hos sin mormor!

Vi kom hem sent idag, jag och Haylee. Missade bussen som jag hade planerat att vi skulle ta. Får sån fruktansvärd ångest när jag är ute med henne "för" länge. Det känns så dåligt! Hon ska vara hemma och mysa på kvällarna. Gosa med mamma och pappa innan hon ska somna. Så, inget mer vara ute sent blir det nu.

Nu ska jag lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorgon och ringa ett par samtal. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag vet inte om jag har någon bild på han faktiskt. så fort man är framme med kameran så försvinner han. :P haha! men han heter Robert Alexander på facebook, kolla där! :)



kolla även min blogg nu för nya bilder på magen! ;D tagna för bara några minuter sen. :D kram!

2010-09-03 @ 00:50:22
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0