Bra torsdag!

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 22:06:02 | I kategori: Bilder


Idag har det varit en härlig dag tycker jag. Dagen började med sovmorgon, då Danne tog Haylee så jag fick fortsätta sova. Sov ända till 11:30, lovely! Om jag fick så skulle jag sova så länge, om inte längre, varje dag. Det var så skönt. När jag klev upp så gjorde Danne frukost åt mig, värsta lyxet :)

Sedan städade jag hela lägenheten, och åkte in till stan och mötte Sandra. Sedan åkte vi hem till mig och käkade lövbiff med pommes strips och bea :-) Så gott, jag älskar fan den maten! Jasmine och Haylee stod och lekte i säkert en halvtimme. Haylee stod utanför vardagsrumsdörren, och Jasmine stod på andra sidan. Så stod dom och skrattade åt varann, hahaha. Skit fult.

Nu kommer snart Dannes mamma, hon ska lämna en micro som vi ska få av henne :D Så himla snällt! Gladast blir nog mr.D som äntligen kan äta sina pan pizzor och popcorn.. Haha, gulle.

Lillan börjar bli bättre nu iallafall. Skönt för henne.. Hon är fortfarande snorig och hostar, och blir lite varig i ögonen emellanåt, men absolut inte lika mycket som första dagarna. Det brukar läka ut inom en vecka sa dom på sjukhuset..

Nu ska jag fixa iordning lite här innan dom kommer. Måste göra plats för micron!! ;) Puss på er

Aaahhh, nu tar jag dig mamma!!!


Kommentarer
Postat av: eve

ååh vilken härlig bild :D Jag hör skriket i huvudet ;) haha



jasså så det var de du roade dig med imorse när jag slet röven av mig, jasså jasså sömntuta ;p

2010-09-30 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0