Blir så rastlös..

Publicerat: 2010-09-12 Kl: 18:23:12 | I kategori: Min vardag


När jag är hemma i lägenheten i en hel dag så blir jag förbannat rastlös. Jag klarar inte av det!

Gud vad ska jag skriva om?? Har ingenting att dela med mig av.

Lillan vilar lite nu, hon var så himla trött så hon fick vila en stund. Sedan blir det kvällsmys och baddags innan det är natten :) Jag har tvättstugan kl 19 också.. Så då har jag ju något att göra iallafall! Jag gillar att tvätta och stryka och hålla på, men det har jag nog skrivit 100 gånger.

Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills på MTV. Ikväll är det Irene Huss - Glasdjävulen, på kanal5! Längtar, dom filmerna är sjukt bra alltså :-)

Hoppas ni alla har haft en bra helg. Kram


Nu sover jag då! Godnatt mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0