Spaghetti och köttfärssås

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 22:21:21 | I kategori: Bilder


Idag har jag och Haylee haft en mysdag.. :) Jag var så innerligt trött när lillan väckte mig imorse, så jag ville bara dra täcket över huvudet. Men det går ju inte, så det var bara att kliva upp! Hade mys i soffan och tittade på teve. Åt frukost och lekte.

Hör och häpna folket
! Idag har lillan ätit en HEL burk spaghetti och köttfärssås. Woooho! DUKTIG TJEJ :) Köpte en till som hon ska få imorgon med. Lika bra att satsa på något som hon ändå gillar.. Tills hon börjar acceptera klumparna.

På eftermiddagen , så åkte vi och hälsade på Evelina, Thelise och William. Småtjejerna älskar att vara med varandra :) Haha. Dom har så olika personligheter, det är roligt att se. Haylee är så lugn och harmonisk, sitter mest och tar det lugnt och låter gärna saker komma till henne. Thelise är nyfiken, otålig och har så bråttom att upptäcka saker :) Haha. Gullungarna mina!

Åkte hem och gav lillan gröt, sedan somnade hon på två röda. Nu sitter jag i sängen och myser, lillan ligger bredvid mig och sussar.. Lovergirl!

Nu ska jag ladda ner One Tree Hill, glömde bort det förut. Så nu måste jag vänta i hundra ååår. Åh!
Godnatt på er.

Haylee, 6 månader. Vacker gos!!!

 

Så fin blild. Från Haylees dop :-) Pappa ♥ Haylee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0