Sänka sängen

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 11:43:05 | I kategori: Bilder


Idag ska jag faktiskt få fingrarna ur och sänka spjälsängen. Det kanske är på tiden? ;) Haha.. Men hon sover ju ändå aldrig i den, därför har det inte blivit av. Men hon ska ju börja sova där, eftersom hon typ kryper nu så kan hon ju ta sig ur sängen då hon kan dra sig upp i den. Så det blir av idag!

Annars har jag ingenting inplanerat vad jag vet. D är och fiskar som vanligt, haha. Och Haylee drar i gardinerna och säger ma ma ma mamaa.

Jag ska storstäda idag. Dammsuga och skura golven. Sortera garderoberna borde jag också göra, men det vettetusan om jag orkar med idag. Äh, tar det en annan gång tror jag.

Nu måste jag byta blöja på lillgosen min märker jag...

Vi hörs sen! Nu måste jag ladda ner One Tree Hill. Annars överlever jag ej ikväll. Puss på er

Mys i soffan med pappa, ungefär 14 dar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0