Men nuuu..

Publicerat: 2010-10-21 Kl: 23:59:27 | I kategori: Bilder


Jag ställde en fråga till er igår, men INGEN har svarat med en kommentar. Det är skit tråkigt när ingen vill kommenteraaa.. Man vill liksom ha lite feedback för att veta vem det ungefär är som läser ens blogg. Jaja.

Idag har jag TVÄTTAT. Fy fan som jag har tvättat. Helt slut är jag nu.. Har ju fortfarande 2 ikea kassar med smutstvätt, som jag inte hann tvätta idag.. Idag tvättade jag bara det viktigaste, alla Haylees kläder, lite av våra kläder, sängkläder och handdukar! Sen har jag tvättid igen på söndag.. Då ska jag tvätta resten :)
Danne var inte hemma när jag tvättade idag, så jag fick ta med mig Haylee. Då tog ju allt dubbelt så lång tid. Höll på att bryta kroppen när jag skulle bära henne i bärselen, en ikeakasse på axeln och en tvättkorg i vagnen.. haha. Måste sett ut som värsta lodisen. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag hade dock en hel tvättkorg med rentvätt som inte hann torka.. Som tur är har vi en såndär tvättställs grej som hänger ovanför badkaret. Sedan hänger det lite strumpor här och var i lägenheten.. Haha!

Sandra var här på kvällskvisten och sa hej, kul! Jag känner mig så isolerad från omvärlden utan mobil. Jag får typ "fantom vibrationer" på benet eller i jackfickan, för jag är så van att det vibrerar och ringer. Helt sjukt att man ändå är så beroende av att ha en telefon. Hoppas bara att jag inte missar något viktigt samtal..

Imorgon ska jag förmodligen in till stan och uträtta lite ärenden som jag måste göra. Ska lämna in lite papper till försäkringskassan och så. Sedan ska jag storstäda lägenheten! Idag när jag vaknade (Danne tog Haylee imorse) så såg det ut som ett bombnedslag här hemma. Så fort Haylee och pappa leker, så ligger varenda liten leksak överallt. Alla leksaker ligger utspridda, skit jobbigt.. :P Så springer dumma rolighets-förstöraren mamma och plockar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0