Korv och strips

Publicerat: 2010-10-18 Kl: 22:47:55 | I kategori: Min vardag


Sitter jag och äter nu.. Haha, skit sent jag vet. Men jag fick ett sånt sug efter det så jag kunde inte låta bli. Tjockis jag är :)

Idag fick jag vääärldens sovmorgon! Så skönt. Var alldeles för utvilad när jag vaknade.. Och när jag klev upp så la sig Haylee och Danne och vilade i 2 timmar, haha. Så då fick jag lite tid för mig själv på "Morgon"kvisten med..

Vi har varit ute och lekt, mysigt :) Det är inte så kallt ute nu tycker jag. Vädret verkar bli mildare. Det var iaf 9 plus nu på kvällen.

Har dammsugat och städat, ska moppa golven innan jag går och lägger mig. Så att ingen går omkring på mina nysvabbade golv! ;) Danne och Haylee sover, så jag är heeelt själv med tystnaden. Skönt det med ibland.

Nu ska jag forsätta äta, sedan ska jag se Paradise Hotel kl 23.. Sen sängen. Laddar upp en massa bilder imorgon. Har skit söta bilder på Haylee och Thelise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0