Hoppas du får din inre frid nu..

Publicerat: 2010-10-15 Kl: 23:10:26 | I kategori: Min vardag


Idag var ju som sagt begravningen för Anders. Det var en väldigt vacker ceremoni, men det kändes så konstigt att han låg där i kistan så nära en. En person som man är van att se levande liksom, eller hur man ska förklara... Men det var jättefint och sorgligt såklart. Det jobbigaste för mig var att se Sandra ledsen, då blev jag riktigt ledsen. Jag har lite svårt för att gråta i sådana situationer då man "ska" gråta. Men när jag såg Sandra och när vi skulle lägga rosen på kistan och säga hej då, då grät jag. Men det var så sorgligt! Vila i frid nu Anders, hoppas du har det bättre.

Efteråt åt vi god mat och umgicks i församlingshemmet.. Det var också jättefint! Danne var hemma med lillan under tiden, så att jag inte skulle behöva känna mig stressad. Om jag hade lämnat henne till en barnvakt så hade jag bara velat hem, skynda mig att hämta henne. Men nu kunde jag känna mig lugn och trygg, och slappna av :) Så det var iallafall skönt!

Efter begravningen hängde jag med Evelina och barnen en stund innan jag for hem.. Sedan åkte jag hem till min ääälskade Haylee, haha jag hade saknat henne jättemycket! Förstår inte hur jag ska överleva när hon ska börja på dagis.. :P Haha. MAMMAS LILLTJEJEN!

Hon har lärt sig att säga pappa idag också..
Haha. Hon går runt och säger Papa papa papa papa papa hela tiden. Så sitter jag "MAAAMAAAA, maaaa-maaaaa, maaaaaaaaaaaaaaaamma!!!!!!" men hon säger bara pappa och tittar på Danne. Hahah :( Men hon brukar säga mama ibland, men inte på samma sätt som hon säger pappa. Jaja :) Och idag fick jag veta att hon hade druckit typ "festis" ur en tetra med sugrör! Haha, jag hade ingen aning om att hon kunde dricka ur sugrör.. Det visste jag inte.

Börjar få lite ont i halsen känner jag, ena halsmandeln är uppsvälld på höger sida, gör skit ont när jag sväljer. Det var säkert för att det var så kallt ute idag... det skulle knappast förvåna mig! Inte ett dugg.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och hoppa ner i sängen. Imorgon ska jag storstäda! :) Och så ska vi äta någon goood middag imorgon. Måste ta fram och tina, tacos kanske det blir?? Äh, vi får se. Men jag vill ha en sockerkaksform!!! Har haft sockerkaks-cravings i flera dagar..

Godnatt på er. Kan tyvärr inte ladda upp någon bild, internet är lite segt idag. Men jag kan mmsa in en alldeles straxens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0