Flitig jag är

Publicerat: 2010-10-26 Kl: 21:49:23 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit en flitig dam. När jag klev upp imorse gav jag mig f*n på att jag inte skulle vara seg hela förmiddagen. Så jag gav lillan frukost, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Pappan drog och fiskade medans jag och Haylee åkte in till stan, gjorde lite ärenden och så köpte vi en ny overall till henne och tjocka vintervantar. Så nu har hon allt inför vintern! Bra bra..

Vi har även umgåtts med Jasmine och Sandra lite idag. Har nyss beställt Jasmines dagiskort, Sandra hade lämnat in en lapp till dagispersonalen men så kunde hon tydligen inte göra :P haha. Så då fick jag göra det åt henne! Då ska jag ha ett kort för det också ;)

Jag la Haylee kl 19 ikväll. Hon var så trött min lilla ängel. Danne sitter och filar naglarna på henne, han gör alltid det. Haha, det är hans uppgift liksom. Vet inte varför det blivit så, det har bara alltid varit så ända sen hon var nyfödd.

Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives, jag har aldrig följt det tidigare men nu är jag helt fast i det :) Så jäkla bra! Men det är paus just nu.

Imorgon har jag tvättstuga 10.00-14.00. Jag blir aldrig klar med min 2 och en halv månaders tvätt känns det som.. Men nu har jag tvättat två gånger, och tredje imorgon då. Men tror att jag hinner tvätta klart allt imorgon. Hoppas det iallafall! Men det är Dannes tjocktröjor som är jobbigast att tvätta, dom är så stora och tar lång tid att torka, haha. Haylees pyttekläder är roliga att tvätta, mina är OK men Daniels är inge roliga för dom är som sagt så stora. Haha!

Just nu känner jag att jag håller på att bli galen av att inte ha en mobil. Det är verkligen jobbigt ibland! När man behöver ringa viktiga samtal och så. Jaja.. That's life.

Imorgon kanske vi ska åka och bada hela familjen :) Mysigt! Men vi får se om jag orkar efter min tvätt-dag. Hehe.

Nu börjar Husfruarna igen, godnatt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0