Favoritbloggar..

Publicerat: 2010-10-22 Kl: 23:37:34 | I kategori: Roligt


Tänkte att jag skulle dela med mig av mina favoritbloggar. Jag har många bloggar i min mapp "Bloggar" på favoriter. Men de flesta slö läser jag bara, kikar in på ibland när jag har tråkigt. Men de jag verkligen alltid läser är:

Evelina, mamma till William och Thelise - för att hon är en av mina bästa vänner, och för att jag gillar att läsa det hon skriver.

Anna Lindström, mamma till William och Line
- Hon har en härlig blogg med bra energi och postivitet! Fina barn och skriver bra.

Zabine Westerlund, mamma till Wilda
- Gick i samma skola som Zabine när hon bodde i Sundsvall. Gillar verkligen att hon är så öppen och ärlig i sin blogg och har en sån grym självkänsla som verkligen lyser igenom! Skriver öppet och är personlig men inte privat i bloggen, vilket inte många är. Men hon visar även negativa sidor, inte bara happy-happy hela tiden som många verkar vilja framstå i sina bloggar.. En riktigt bra blogg som jag älskar att läsa!

Meyasmamma - Här skriver mamman Josefine om allt som rör Meya. Om hur det går för henne på sjukhuset och vad hon går igenom. Väldigt intressant att följa deras tragiska resa... :(

Anna Olsson, mamma till Elis - Många fina bilder, härlig recept och text.

Caroline Wengberg, mamma till Celinne
- Hon har perioder då hon inte uppdaterar speciellt flitigt, hehe ;) Men när hon väl skriver så skriver hon väldigt intressanta texter om sina funderingar och upplevelser. En bra blogg!

Elin Nilsson, mamma till Casper
- Gillar denna blogg mycket. Bra text, lagom mycket bilder. Roligt att läsa om sonen Casper och hans utveckling!

Sedan är det "storbloggarna", Katrin Zytomierska, Denize och Tumadre :) Bland mamma-bloggarna..


Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami

Ååååååååh!!! Gud vad detta värmde, Fina du! Tack för dina ord!!!! Kramar på dig!

2010-10-23 @ 00:14:58
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Fan vad gullig du är! Tusen tack :D

2010-10-23 @ 21:53:20
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: annasaranet

men sötis, va snäll du är :)

2010-10-25 @ 15:15:53
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0