Ahh.. Let me sleep :)

Publicerat: 2010-10-11 Kl: 10:51:49 | I kategori: Min vardag


Åh, jag behöver kaffe så att jag kan vakna till liv! Synd att jag inte har några kaffefilter bara.. Till min nya kaffebryggare! Måste ju inviga den.. Är fruktansvärt trött nu. Ska snart ta en dusch så kanske jag blir lite piggare :)

Idag vet jag inte riktigt vad som väntar. Jo. Nu ska jag ringa vårdcentralen!! Bra att jag kom på det...  Tar ju tre veckor innan de ringer upp bara. Nej men driver dom med mig??? Dom ska ringa upp FEM ÖVER HALV TRE! 14.35!!!! Men nu jävlar blir jag arg. Om jag ringer och behöver en tid IDAG, ska dom ringa upp halv tre då när det snart ska stänga??? Nej, detta måste jag lösa. Nu blev jag upprörd!

Nej, nu ska liten få frukost (har ju fått välling i sängen imorse men nu ska vi äta gröt innan lunchen) och så ska jag lösa detta. Ska ringa hyresvärden också om tvättstugenyckeln som inte funkar!


GRATTIS MAMMAS ÄLSKLINGSTJEJ PÅ 9-MÅNADERS DAGEN!

Vi älskar dig!!! Åhh.. Tiden går för foooort! :(

Kommentarer
Postat av: Monica

Ring sjukvårdsrådgivningen om du behöver ha en tid idag.

2010-10-11 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0