Vill så gärna

Publicerat: 2010-11-02 Kl: 00:01:18 | I kategori: Min vardag


Jag vill vill vill så gärna skriva ett lååångt inlägg. Känner verkligen för det just nu! Men alla ni som är vän med mig på Facebook kanske läste att jag skrev för ett par dagar sedan, att jag inte kommer att blogga mer förrän jag fixat ett tangenbord. Haylee har dragit bort ännu en knapp. Denna gång är det tangenten "E". Förra gången var det "B", och det var enklare eftersom man inte använder den bokstaven så ofta. Men E används ju i nästan varenda ord, så det är verkligen ansträngande att skriva! Håller på att få ett bryt här. Jätte jobbigt är det!!! Åh. Önskar att jag hade råd att köpa en helt ny dator..

Imorgon ska vi till BVC för öronkontroll :) Självklart även vägning och mätning. Jag tippar på att lillan väger ca 10 kg och är kanske 69 cm lång! Just ja. Måste leta fram bvc kortet.. Hittar det inte.

Godnatt! Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag drömde om ditt tangentbord i natt

2010-11-02 @ 08:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0