Datorproblem

Publicerat: 2010-11-16 Kl: 15:30:16 | I kategori: Min vardag


Jag vill be om ursäkt för min kassa uppdatering den senaste tiden, men dom några kanske vet så brann min dator för ett par dagar sen. Den bara totaldog. Så jag ringde min vän Sebbe och han sa att den nog hade brunnit, och mycket riktigt så stank det bränt i hela datorn. Usch. Har känt mig så uttråkad utan min älskade bebis (datorn), hahah. Men nu har min snygging fixat den! Woho. Skönt.

Sitter och väntar på att baby ska sluta jobba. Han går runt här med Haylee och visar upp henne :) Vi ska gå och käka någonstans när han slutar, är så sjukt hungrig. Svälter ihjäl här! Måste iväg och pumpa däcken till vagnen, det finns typ ingen luft ALLS i den. Sämst.

Nej, nu sitter Haylee i famnen på mig, så jag måste sluta nu innan hon sliter bort några tangenter.

Skriver ikväll. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0