Underbar dag!!

Publicerat: 2010-05-09 Kl: 21:29:27 | I kategori: Bilder


Idag har det verkligen varit en skön dag. Den började med en sovmorgon för mig eftersom att jag sov väldigt dåligt inatt. Pappa Daniel tog hand om lillan, skönt :-) Men tillslut var jag tvungen att kliva upp ändå, haha. Hade kunnat ligga kvar hela dagen.

Gjorde oss iordning och for bort till Nacksta och hälsade på min mamma! Jättemysigt, och Haylee hade roligt med. Där var vi ett par timmar, fikade och myste. Pratade en massa och så.

Efter det så tog vi en promenad i det sjukt sköna vädret och mötte Evelina med familj. Följde med dom hem ett tag, småtjejerna fick mat och nya blöjor, sedan gick vi ut igen! Lekte med William i lekparken lääänge, och småtjejerna bara sov.. Haha. Tråkigt annars hade jag velat gunga med min babyhaylee :-) Hade hon nog gillat. Men det kommer ju fler gånger, haha.

När vi hade lekt färdigt så tog vi en promenad till Konsum allihopa. Handlade lite och sedan återvände vi hem till Ewe och barnen fick mat igen. Sedan åkte jag och Haylee hem!

Har haft en jättebra dag, det är inte varje dag som man är ute hela dagen! Men det blir ju mer och mer av det nu när det börjar bli varmt ute.. Inte mig emot, älskar att vara ute om det inte är kallt!

Nu ska jag duscha och handtvätta Haylees jacka som hon spydde ner idag.

Kram på er.


Snygga kompisarna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0