Trött idag..

Publicerat: 2010-05-26 Kl: 12:40:45 | I kategori: Min vardag


Idag har jag en riktig trött-dag. Känns som jag vill somna bara... Men ska göra mig iordning och möta upp Sandra & Evelina på stan om ett tag. Haylee ligger och sover, så jag ska vänta tills hon slår upp sina fina ögon innan vi åker. Hon måste få sova klart... Vi har varit ute och flängt runt i flera dagar nu, så jag tänker absolut inte väcka henne när hon sover för att klä på henne osv. Hur skönt tycker jag själv att det är att bli väckt liksom? Det är väl samma sak för henne...

Aja, nu ska jag göra mig iordning och bädda sängen. Måste köpa material till Inbjudningskorten till dopet också.. Någon som har tips på vart dom har billiga scrapbooking grejer?


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0