Tråkigt

Publicerat: 2010-05-31 Kl: 00:03:07 | I kategori: Bilder


Det är verkligen skit tråkigt att skriva när ingen kommenterar!!

Ikväll har jag varit hos Sandra och Jasmine :) Har varit ute och promenerat och hunnit gå på Ica två gånger.. Men det var ju underbart väder ute! Så skönt. Tog bussen hem kl 20 ungefär och då sov Haylee redan i vagnen.

När vi kom hem så vaknade hon och var piggelin. När jag skulle byta blöja på henne så kissade hon ner hela sig själv, så hon fick ta sig ett bad, vilket alltid gör henne helt slut! Så vi skrattade och myste på medans hon badade, sedan smörjde jag in och masserade henne som vi alltid gör på kvällarna. Pyjamas och nybäddad säng, så slocknade hon på en gång när jag la henne! Mammas älskling. Du är det bästa som har hänt mig, tänk om du inte fanns? Tack för att jag får vara din mamma gosen.

Nu är jag riktigt trött. Danne är fortfarande bakis efter hans utekväll igår, så han ligger redan och sover.. :) Jag ska se klart GSI som jag inte hann se klart igår, somnade ju givetvis efter några minuter. Har ju sett den förr, men tycker att den är bra ändå!

Hoppas ni har haft en fin Morsdag alla mammor som läser min blogg,
det har jag haft och det är vi värda! :-)


Kusinerna Haylee & Nana igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0