Sola sola

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 22:34:04 | I kategori: Bilder


När klockan var runt 18:45 och maten nästan var klar, så blev Haylee sååå himla trött. Jag tyckte det var konstigt eftersom hon alltid somnar runt 20.. Så tänkte jag först hålla henne vaken, men det gick inte. Stackarn var ju jättetrött. Så hon fick sova i min famn en stund, men vaknade efter ca 30 minuter. Sedan så la jag henne som vanligt vid 20 tiden.

Jag åkte ner på stan och mötte Evelina och Vilma, (lämnade Haylee med hennes pappa - såklart) så gick vi och solade! Hur skönt som helst. Ewe solade lite kortare stund än oss, så hon åkte hem före. Men jag fick skjuts hem av Vilma! Skönt :-) Tack för det vännen.

När jag kom hem så möttes jag av en klarvaken liten bebis. Jag vet inte om hon kanske inte kunde somna om när hon märkte att det var Danne som gick och kollade till henne, eller vad det var. Hon ville väl busa med honom som vanligt. Och självklart så tar han upp henne ur sängen... Då kan hon inte somna om ju! Haha. Men men.. Så fort jag kom hem, bytte blöja och tog på en ny pyjamas (så att hon skulle typ känna igen ordningen, eller hur man ska säga) och la henne i sängen med tutten och snuttefilten så slocknade hon direkt. Mami är bäst :-)

Nu ska jag plocka ihop lite här och bädda rent i sängen, sedan ska jag lägga mig och titta på veckans One Tree Hill. Kanske borde duscha också? ;) Imorgon måste jag ju sola igen, nu när jag väl har börjat. Annars var det onödigt att jag solade idag. Hå hå jaja, vilka problem.

Godnatt alla läsare! Sov gott.


Kommentarer
Postat av: L

ah jag vet! de är förjävligt :'(

hoppas iaf att de kommer ut boxar :)

2010-05-06 @ 17:30:13
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0