Skön dag trots regnet :-)

Publicerat: 2010-05-23 Kl: 22:28:19 | I kategori: Haylee 4-6 månader


Idag har det varit en bra dag. Morgonen började skitdåligt och fick mig på riktigt dåligt humör, men så fort jag kom ut så blev det mycket bättre.

Har varit hos min mamma och hälsat på. Alltid mysigt. Hon gosade med Haylee som hon är så kär i, och så hade hon bakat en kaka åt mig. Chokladrutor, eller vad det heter. Mocca-rutor kallade vi det när jag var liten. Jättegott!! Min mamma kan hon. Sedan gjorde hon en inbakad fläta på mig, fint. Önskar att jag kunde göra en själv. Vilma kan göra det på sig själv, och jag förstår fan inte hur man gör. Hur svårt som helst!

När vi hade sagt hejdå till mormor (min mamma) så gick vi till min mormor och hälsade på. Det var roligt, var så längesedan jag var där. Innan jag fick Haylee var jag ju där i tid och otid. Så fick Haylee en present, en jättegullig mugg som hon ska ha sedan när hon ska lära sig att dricka. Perfekt!

Efter det så mötte vi Evelina och travade bort till hennes mamma där hela hennes familj var. Där käkade vi mat och umgicks lite innan vi vandrade ner mot Ica, och sedan åkte jag och bebisen min hem. Har städat rummet lite och vikt in alla kläder som jag tvättade igår i garderoben. Har bytt sängkläder och gjort fint. Haylee sover i sin säng, annars hade jag bäddat rent där med. Men det får vänta tills imorgon!

Nu är det bara disken kvar. Fan, det blir mycket att göra när man kommer hem efter en heldag ute.. Men jag klarar inte av att gå och lägga mig om jag vet att det finns saker att göra.

Nu ropar disken på mig. Hoppas ni haft en trevlig helg.
Kram på er.


Mammas stortjej kan sitta själv :-) Helt yrvaken sötnos.



Sedan ramlar hon, och när hon gör det skrattar hon ihjäl sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0