Problem

Publicerat: 2010-05-03 Kl: 23:54:06 | I kategori: Min vardag


Idag har det varit full rulle. När Haylee började skrika efter mig när hon vaknade imorse, så trodde jag att klockan var runt 7-8 som den alltid är då hon vaknar och vill äta. Men då såg jag att klockan var 10 och att Danne redan hade matat henne vid 6! Då blev jag lycklig. Tyckte väl jag också att det var konstigt att jag var så pigg klockan 7 på morgonen, brukar inte ens veta vart jag befinner mig den tiden på dygnet. Zombieliknande :) Jag hade inte ens hört henne, måste ha sovit väldigt djupt eller så var Danne där med maten innan hon blev allt för hungrig. Perfekt!

Efter vårat morgonmys så såg vi lite på tv, sedan kom Sandra och Jasmine hit. Åkte med dem till Nacksta där jag mötte upp Evelina med Thelise & William. Tisen bara sov och sov så henne fick jag inte gosa med, men William var ju vaken! ;) Vi tog en promenad bort till Sibylla och käkade. Jag måste ju bara säga att det känns verkligen sååå konstigt att komma in där och vara kund. Jag tycker det känns helknäppt. Sedan när den nya personalen inte ens är medveten om hur länge man har jobbat där, haha. Fast idag jobbade en tjej som jag lärde upp när hon var ny, innan jag slutade :) Så det var ju skönt iallafall. Det var jättegott och trevligt! Och både Thelise och Haylee låg snällt i sina vagnar medans vi åt, fast H vaknade efter en stund och ville komma upp och utforska sibban. Så det fick hon göra.

Sedan promenerade vi lite till innan jag åkte hem. Här hemma har jag lidit av en fruktansvärd huvudvärk!!! Guuud. Mitt huvud har dunkat som aldrig förr. Men jag tog en ibumetin och en alvedon, samt ett varmt bad och sedan såg jag på min älskade Montazami, och sedan var huvudvärken som borttrollad! :-)

Nu ska jag hoppa ner i snarklådan (hahah, jag tycker det är det absolut fulaste ordet som finns, efter PUNG) så att man orkar med dagen imorgon. Hoppas ni har haft en bra start på veckan och att ni har deklarerat! Jag gjorde det såklart i sista sekund, för ungefär en timme sedan då sidan var överbelastad. Antar att jag inte är den enda "göra-allt-i-sista-minuten-människan" här i Sverige. Men nu är det gjort iallafall! Och oj oj vad mycket pengar jag får tillbaka.. Haha. Alla är glada för att de får tillbaka någon tusenlapp, men jag o Ewe vi har skattat som blådårar vi!!! Hahah.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0