Mår inget vidare

Publicerat: 2010-05-28 Kl: 14:54:39 | I kategori: Min vardag


Igår efter att jag hade duschat på kvällen så fick jag en sådan sprängande huvudvärk! Tog två ibumetin och la mig i sängen med Danne. Vi tittade på "The human centipede" vilken nog var den äckligaste filmen jag sett på läääänge. USCH! Om ni är känsliga för vidriga grejer så se en inte!! Sämsta slutet också, herregud. Blev så irriterad.

Iallafall.. Idag kommer Haylees farmor hem från Västerås, så vi håller på att städa och greja på.. Vi ska fira Mors dag här idag för att på söndag så kan inte alla i Dannes familj, så vi fick ta det idag då det passade alla istället. Så vi ska käka middag och lite sådär :) Men saken är den att min sinnessjuka huvudvärk sitter fortfarande kvar.. Vill lägga mig och sova men det är en massa saker som måste fixas, så jag kan inte. Hade verkligen behövts!!

Nej, nu ska jag försöka mig på ett utseende. Jobbigt. Ska knäppa kort på mitt korta hår sedan och lägga ut så ni får se :)

Ha en trevlig helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0