Klippt håret

Publicerat: 2010-05-25 Kl: 22:38:58 | I kategori: Min vardag


Idag har jag klippt håret. Såå underbart! Jag ska snart duscha, så då ska jag känna efter hur det känns att dra fingrarna genom det :-) Just nu har jag det bara uppsatt.

Jag har varit med Evelina hela dagen.. Först åkte vi hem hit, hämtade lite post osv. Sedan åkte vi ner på stan där vi mötte Sandra och Jasmine! Hämtade ut medicin, köpte lite kläder till barnen, sedan åkte vi och kollade på fotbollsmatch! Min Danne och Evelinas Danne spelar i samma lag.. Så jag spelade lite fotboll och busade med William, storkillen! Kan inte riktigt fatta att han snart blir 4 år gammal. Känns som han nyss föddes :)

Nu ska jag vänta på att duschen blir ledig, hur länge kan man egentligen duscha? Jag måste ju torka håret också innan jag går o lägger mig, så det kommer att bli jättesent för mig ju :( Suck! Vill ju se Sex and the City kl 23. Aja..

Nu har jag inget mer att bjuda på för idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0