Gullungen min

Publicerat: 2010-05-22 Kl: 22:59:34 | I kategori: Min vardag


Idag är och har varit en sån dag där jag bara älskar ihjäl min dotter. Haha, jag älskar ju henne alla dagar - men idag har jag varit helt förälskad i hon. SÖTNOS JÄVEL! :-) Så gullig och jag är så glad att jag får vara hennes mamma.

Idag har vi varit hos Sandra med henne och Jasmine större delen av dagen. Mysigt =) Haylee fick åka i Jasmines gåstol som hon tycker är skitroligt, haha. Fast det är långt kvar tills hon når golvet med fötterna.. Min lilla tjej. Men det gör inget, jag skjutsar runt henne i den. Hennes farmor ska köpa en åt henne har hon sagt, hon ville det, så jag ska höra med henne om vi inte ska börja titta på en snart!

Den 27 ska vi iallafall köpa Haylees säng. Måste bara ha någon som kör hem den åt oss.. Jag lääängtar, den är så fin. Den vi har nu är bara vanlig och tråkig. Men denna kan hon ju ha mycket längre också eftersom att det är en avtagbar sida på den. Så egentligen tjänar man på att ha en sådan :-)

Evelina skulle ringa men det verkar gå segt för henne. Jag måste duscha och hämta min tvätt!! JUSTJAAA. Gud hade helt glömt den. Bäst att jag springer nu.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0