Eric Saade

Publicerat: 2010-05-16 Kl: 12:54:26 | I kategori: Min vardag


GUUD!! Jag tittade på reprisen av Sommarkrysset när Haylee vilade på mitt bröst.. Mysigt ;-) Min älsklings Danny var programledare med resten av EMD, men så uppträdde Eric Saade. Och eftersom jag inte tittar på Melodifestivalen så har jag aldrig vetat vem det är, men shit vilken snygging!! :D Låten Manboy är ju skitbra, hahha. Det är jag som är morsan! 

Iallafall. Igår var vi ute med Evelina och barnen hela långa dagen. Underbart väder som man höll på att svettas ihjäl i! Men man är ju inte van efter denhär monster vintern. Vi gick flera mil sammanlagt så igår kväll mådde jag fruktansvärt dåligt (kan ha berott på mensvärk också) men iallafall. Har såå ont i benen idag. Träningsvärk tror jag? Det jag motionerar på en dag i vanliga fall är till Ica och tillbaka, på sin höjd.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen med min dotra. Sedan ska vi väl ta och carpe diem! Jag tror att det är varmt ute även om det är mulet..?

Min kamera är laddad nu, så idag ska ni få bilder! I promise.

Ha en trevlig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0