Precious

Publicerat: 2010-03-08 Kl: 00:45:56 | I kategori: Min vardag


Sandra tipsade mig om en bra film som heter Precious.. Så den håller jag på att ladda ner nu :) Hoppas att den är bra då!

Idag har vi inte gjort så mycket heller. Jag undrar om en sak, av er som läser min blogg och fått barn, efter ca 6-8 veckor.. Började ni att svettas och få dålig hy då? Jag vet inte VARFÖR det har blivit så för mig. Bara på kvällarna är det också.. Jag hållre på att DÖ av dethär. Orkar inte med detta!!! Jag hatar att svettas, det är såå äckligt att känna sig varm och kletig. Jag vet inte om det kan ha något med hormoner och skit att göra eller vad det är. Hemskt är det iallafall.

Nu sitter vi alla här och myser. Haylee ligger bredvid mig och sussar, lillkusen min. Så vacker :) LOVE YOU BABYGIRL.

Imorgon åker pappa Danne till Västerås och vi ska kanske träffa Sandra på kvällen. Måste komma ut lite, ska sola tror jag. Mysigt!

Ska lägga in fina bilder som jag har tagit i helgen.. Men det gör jag senare, sladden är där nere.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: e

svett emma:D

2010-03-08 @ 09:32:08
URL: http://[email protected]
Postat av: elin

varför bor danne i västerås? :)

2010-03-08 @ 14:27:05
Postat av: Zofie

Sandra höll på att dö och grina ihjäl sig så hon ringde mig tusen ggr. hon skulle inte ens se klart den. så VARFÖR rekomenderar hon den? deeen är ju vidrig pemmen. HUVA!

2010-03-08 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0