Precious

Publicerat: 2010-03-10 Kl: 04:15:02 | I kategori: Min vardag


Jag låg inatt och tittade på filmen "Precious" som jag skrev om för någon dag sedan. Haylee var orolig inatt, tror att hon var övertrött så hon hade svårt att komma till ro och somna. Så jag fick ligga med henne i famnen i flera timmar innan hon somnade djupt, mammas lillhjärta. Iallafall - filmen måste ha varit en av de hemskaste filmerna genom tiderna. Innan jag fick barn så berördes jag inte särskilt mycket när barn for illa på film och sånt. Självklart tyckte jag att det var hemskt och så, men skakade av mig det så fort filmen var slut - det var ju bara en film. Men sedan jag fick barn så blir jag så himla ledsen och upprörd när jag ser sånt här. Så jävla vidrigt! Hur fan kan man hata sin egen dotter så mycket? Hur kan en mamma bli så hatisk mot sitt barn för att hennes man - barnets pappa - våldtar deras gemensamma dotter och gör henne gravid, inte bara en gång utan två? Och våldtar henne regelbundet från och med 3 års ålder, framför mammans ögon.

JAG FÖRSTÅR DET INTE. Sånt här händer i verkligheten också!!! Det är det som är det hemska. Ibland undrar jag, vad är det för sjuk värld jag har satt min dotter i? Jag ska aldrig låta något ont hända henne. Aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0