Nu ska jag sova

Publicerat: 2010-03-12 Kl: 02:50:21 | I kategori: Min vardag


Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt innan jag ska lägga mig och sova bredvid min ängel :) Det tog lite tid att få henne att somna. Hennes farbror Renzo har varit här och hälsat på, då ville hon såklart inte sova eftersom hon tycker att han är rolig att vara med haha. Det märks för hon håller på med honom som hon gör med mig och Danne, pratar och håller på och gör rörelser som visar att hon är intresserad. Det är roligt att hon är så, man får ju mer och mer respons av henne ju äldre hon blir. Jag förstår inte hur mycket man kan älska sitt barn. Att hon får mig att känna mig lycklig med sin blotta existens. Helt sjukt egentligen.. :) Lillgumman.

Imorgon ska jag träffa min mami en sväng, sedan ska jag uträtta ett ärende som jag tyvärr inte kan dela med mig av här i bloggen än. Efter det så kommer älsklingen hem :D Hans mamma kommer också så vi ska vara med henne eftersom hon nästan aldrig kan träffa Haylee då hon inte bor i Sundsvall.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: bumsi

jag är i fjällen nu, men kommer hem på söndag :) jag kan ju ringa dig nåt när jag kommer hem eller skriva på bloggen/msn så kan vi umgås (: pussissss

2010-03-12 @ 12:32:20
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0