Lugn dag

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 00:36:09 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Idag har vi fått bra nyheter som jag skrev tidigare. Kommer att avslöja vad inom en snar framtid.. :)

Nu ikväll har jag och Haylee bara varit hemma. Renzo har varit här och tagit det lugnt med oss bara.. Sedan tog vi en promenad ner till ICA och handlade lite nödvändigheter som behövdes.

Haylee är fortfarande sjuk, hostar som en tok hela tiden. Förut trodde jag att hon höll på att kvävas. Blir helt nervtrasslig jag, får sån panik när jag ser att hon inte får någon luft. Är det inte bättre imorgon tänker jag fan i mig åka upp på akuten även om vi får sitta där ett halvår.

Nu har jag nyss ätit mackor och sett veckans avsnitt av Andra Avenyn :) SJUKT SPÄNNANDE! Wie. Äntligen, kanske man ska säga. Det var så längesen det var spännande i denhär serien alltså.. Jag längtar tills nästa vecka.
Nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna, sedan lägga mig med min lilla bebis och hjälpa henne genom natten som kommer. Stackarn :( Mammas lillhjärta, du är frisk snart.


Haha, ser helt förtvivlad ut stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0