Lista

Publicerat: 2010-03-03 Kl: 23:06:11 | I kategori: Roligt


Hur bor du: Just nu radhus i Granloholm
Brukar du komma i tid: Väldigt sällan, alltid några minuter sen
Vad hade du i din mun senast: En snus
Har du bra kondition: Nej, jag dör när jag går upp för en trapp
Hur lång är du: 157 cm
Hur känner du dig just nu: lite allmänt less
Hur upplever du dig själv som person: pengaslösande, snäll
Vanligaste färg på dina kläder: färgglad
Kan du laga mat: det kan jag ej
Vad jobbar du med/pluggar du: jag är mammaledig
Vad har du på dig just nu: jeans, leggings, linne och tröja
Har du någon fobi: ja, spindlar
Hade du en bra kväll igår: en mysig kväll med bebis är alltid bra!
Vilket är ditt senaste inköp: storpaket blöjor, 3 paket BabySemp och en cola
Din favoritdryck på morgonen: Cola är min favoritdryck alla tider på dygnet
Vilken tid gick du upp idag: Vid elva klev jag upp ur sängen
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: jag vet inte??
Har du haft mörkt hår: ja det har jag haft. har det nu med
Är du morgonpigg: absolut INTE. skulle kunna sova dygnet runt.
Vem snackade du med senast: Gladys
Stjärntecken: Lejon
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det vet jag inte
När pussades du senast: Pussas jämt med min Haylee. Men med min Danne i förrgår!
Saknar du någon just nu: ja, min mamma och min pojkvän
Gillar du dokumentärer: jag älskar dem
Vilka språk kan du prata: svenska och engelska
När fikade du senast: igår
Vad ska man göra för att få dig förbannad: Massa saker finns det
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: "Jag har kommit på ett nytt namn nu, herregud det är så svårt att bestämma sig!" från Evelina


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, jag läste "vad hade du i din mus senast?"

2010-03-06 @ 23:13:48
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0