Less på snööööööö

Publicerat: 2010-03-04 Kl: 23:41:00 | I kategori: Min vardag


Jag kommer snart att fly detta vidriga land. Jag hatar snön och kylan mer än allt. Jag skulle slicka rent tårna på den som gav mig en utlandsresa!!! ÅÅÅH. Ta mig härifrån.

Idag har vi varit och hälsat på Evelina, William & Danne. William var mysig och ville gosas med Haylee hela tiden, haha ;) Gokillen! Vi var där i nån timme innan vi åkte hem.

Nu håller jag på att ladda ner nyaste avsnittet av Law & Order: SVU, Cougar town & Criminal Minds. Underbart! Men jag känner mig otroligt trött på ögonen, så jag kommer säkert att somna. Haha, lika bra det.

Jag har en Ben & Jerrys Cookie dough som väntar på mig i frysen, ska bli mumsigt. Var så längesedan jag åt en sån. Hihi, mumsssss. Men jag känner mig hungrig också, så jag ska nog äta någonting först.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamman din

nu ska du ta och komma och träffa din mamma.. jag saknar er så jag håller på att döööööööööööö!!

du har en jätte fin blogg Emma!

Du är så duktig på att skriva...

2010-03-05 @ 09:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0