Helt upp i varv

Publicerat: 2010-03-31 Kl: 01:11:30 | I kategori: Bilder


Hela dagen idag har jag varit upp i varv över att Evelina har fått bebis! Än så länge heter hon bara bebisen.. Tråkigt tycker jag för jag vill veta vad hon ska heta ;P Men det är klart, har man inte fastnat för något så är det såklart väldigt svårt! Hur som helst så blir det bra när de väl har bestämt sig. Längtar såå otroligt mycket tills jag får träffa henne. Men det kommer nog att dröja lite, iallafall tills jag får göra gosi gosi med henne.. Eftersom Haylee har varit sjuk, vill vara helt säker på att hennes virus har gått över innan jag gosar med Ewes bebis, för att inte riskera att hon blir sjuk.

Idag har Daniel varit med några kompisar och tittat på fotboll och så, och jag och Haylee var hos Jasmine & Sandra eftersom Jasmine fyllde år idag. Coolt att Jasmine & "Bebisen" fyller år på samma dag!

Nu ska vi lägga oss och sova. Imorgon har vi mycket att göra och på torsdag ska vi fotograferas till tidningen.. Bättre sent än aldrig ;-) Men vem bryr sig. Huvudsaken är att man är med. Det är svårt att få det att bli bra när Danne alltid är i Västerås på tiderna som Lenárbild killen har fototider. Och jag vill absolut fotograferas mot blå bakgrund istället för vit. Vit kan man ju göra vart som helst. Så på torsdag blir det äntligen av! Haha, lär väl hamna i tidningen ungefär samtidigt som Ewe och C/O.

Nu håller Daniel på att fila naglarna på Haylee, och jag sitter vid datorn och ska läsa bloggar innan sovdags.
Godnatt


Lite nytt i lillans garderob. Allt i storlek 56 :) Liiiite stort med 56 fortfarande,
vi använder 50 mest för det sitter bättre än 56. Men snart är de urvuxna!


Hade redan en sådan body, men de är så fina så jag var tvungen att
köpa en likadan i 56 också! Köpte även ett par byxor till. Gulligt!

Kommentarer
Postat av: jennifer

precis så var det för min syster.. att så fort hon skulle göra något så vaknade lukas/emilia. det spelade ingen roll om hon skulle duscha, gå på toaletten, ta något att dricka eller ja, bara kolla mejlen typ. :P haha! men den här katten är s-t-ö-r-d!!! helt hjärndöd. han springer runt runt runt runt runt, sen kan ha tvärnita och sätta sig ner och titta rakt in i väggen. :P haha. men jag längtar tills bebisen kommer, jag vill att hon/han ska ta all min tid. det är det väl värt? :P allt är bara bra med mig och magen. :) hur är det med dig och lilla haylee då? läste att hon var sjuk. :( kram.

2010-03-31 @ 13:14:45
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: ewe

Vart köpte du dom?? jätte fina :D

2010-03-31 @ 22:13:09
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0