Gäääääääääääääääääääsp!

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 11:51:02 | I kategori: Min vardag


D ö d a  m i g. Fy vad trött jag är!! Haylee somnade runt 6 tiden och vaknade nu 10.30 och var hungrig. Tack för kaffet. Normalt brukar hon somna om efter "frukosten" men inte idag. Jävla idiot jag är som hade persiennerna uppdragna. Så nu är det bara att vakna.

Inte blir det bättre av att jag inte hittar min laddare heller! Vart ÄR den? Jag minns så sjukt väl att jag hämtade den här nere igår, sedan gick jag upp och stoppade i den i kontaktuttaget bredvid TVn och satte i laddaren i telefonen. Efter ca 10 minuter så ringde Evelina. Då drog jag ur laddaren ur telefonen och satte mig i soffan. Sedan gick jag ner. Nu på morgonen när jag vaknade så såg jag att telefonen var avslagen och urladdad - gick upp för att hämta laddaren men ingen laddare is to be found. Så jävla skumt.

Nu ska jag hoppa i ån. Trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0