Aktiv dag

Publicerat: 2010-03-15 Kl: 00:26:30 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Idag har jag och Haylee varit och hälsat på hennes mormor som jag skrev igår.. :) Mycket trevligt. Hon var för en gångs skull lite vaken och pratade med sin mormor, haha. Annars brukar hon ju bara sova den lilla tröttisen. Efter vi hade varit där så gick vi hem till Sandra & Jasmine en stund. Sedan åkte vi hem igen och sedan dess har vi bara tagit det lugnt, badat och myst med pappa.

Imorgon åker Danne hem och jag och Haylee ska nog käka middag hos Sandra. Orkar inte vara hemma själv när Danne inte är hemma, det är inte så roligt..

Nu = Most Haunted & sängen! Bilder från idag kommer imorgon.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: bumsi

haha, ja jag kan tänka mig att man blir lite knäpp av att sitta hemma hela dagarna, även om man går ut och går en sväng eller så. men då kan jag kanske komma och hämta dig och haylee istället. om hon har bilstol alltså. :) det går bra för mig vilken dag som helst. :) bara att säga till så jag kan säga till kärleken att jag ska ha bilen. :) imorgon kanske om inte du och din lilla bebis är upptagna :) hör av dig damen :) puss

2010-03-15 @ 12:21:45
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0