Svar till Sanna

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 00:22:46 | I kategori: Roligt


SVENSKK  ([email protected]) om Problem:
Jag tycker jag har bläddrat igenom varenda månad och varenda inlägg men jag hittar inte en enda bild på din mage under graviditeten. Stämmer detta eller är det jag som kollat fel? :P Skulle vara så kul att se lite bilder! :D

Svar: Haha, vilket roligt tidsfördriv ;-) Så brukar jag också göra på folks bloggar, haha :D Det är roligt. Trodde dock inte att någon gjorde så på min blogg, så nu blir jag lite happy!

Hur som haver, svaret är nej. Jag har inga bilder på min mage här på bloggen. Däremot har jag en privat blogg där jag har skrivit lite och lagt ut ett par bilder under graviditeten. Jag kan skicka lösenordet och adressen till dig på mail så kan du få kika om du har lust :)

Varför
jag inte la ut bilder osv var för att jag inte tyckte att folk hade med det att göra, för mig var det privat. Jag hatade när folk (som jag inte kände väl alltså) skulle känna på och kommentera magen och sånt.

Men givetvis har jag knäppt bild på magen varje vecka och skrivit dagbok under graviditeten, som de flesta gör. Jag har bara inte publicerat det på internet. Men någon dag ska jag göra ett kollage med bilder, vecka för vecka :) Så ni gravida som läser min blogg, och ni andra som vill se såklart, kan få se vart min lilla prinsessa bodde, haha.
Kram.

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag skulle också VERKLIGEN vilja se bilder och läsa om din graviditet. Det är så kul att läsa om andra som varit/är gravida. Det tyckte jag redan innan jag själv blev gravid. Jag vill läsa! :D hoppas jag också får läsa i din privata blogg, det skulle vara väldigt roligt. :)

2010-06-07 @ 01:22:48
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: ZOFFFFAN

Pemmen! Skicka den bloggen och lösen till mig med igen. har tappat bort det :(

2010-06-07 @ 14:10:26
Postat av: ida

åh dte vill jag oxå se :D

2010-06-07 @ 15:11:44
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: SVENSKK

Ja, du får mer än gärna skicka lösen och adress! Vore kul att kolla! :D

2010-06-07 @ 19:07:43
URL: http://SVENSKK.SE/
Postat av: Linda

mysigt :D i skönskyrka, du då? :))

2010-06-07 @ 23:49:33
Postat av: Anna Lindström

Åhh jag vill också ha adress o lösen till den:))

2010-06-08 @ 11:09:33
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0