Powernap

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 14:59:07 | I kategori: Min vardag


Låg och sov med Haylee, och det var verkligen sååå mysigt. Skrev ju förut att vi sov tillsammans imorse, och likadant låg vi nu. Ansikte mot ansikte, det är så gosigt :-) Så sover vi båda djupt och skönt, ingen stress.
Synd bara att jag blev väckt ett ex antal gånger, 4 för att vara exakt.. Haha, men så är det ibland.

På grund av min nap så missade jag lite i tvättstugan, men jag har bokat en tid ikväll kl 19 också då jag får tvätta klart det som inte blev klart nu..

Nu börjar det kurra i min mage, måste rota i kylen! Vi hörs sen.

Ni får ursäkta att det är dåligt med bilder, men just nu har jag inget minneskort i kameran och utan det så kan man endast knäppa 2 st bilder. Alltså går den inte att använda just nu, men jag har ett minneskort någonstans... Ska leta fram det, måste ju för guds skull ha en användbar kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0