När man inte får någon feedback..

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 23:13:40 | I kategori: Min vardag


När man inte får någon feedback på sina inlägg så är det inte så roligt att blogga! Fast alla klagar ju jämt på att dom inte får några kommentarer, haha.

Idag har vi bara varit hemma. Jag åkte iväg en sväng med Jocke förut, han har tagit körkort :) Grattis vännen! Sedan åkte jag hem och badade Haylee som behövde ett bad för att bli ren och varva ner innan läggdags.

Har ingenting att skriva mer, förutom att jag är JÄVLIGT irriterad på att personer i min närhet aldrig kan stå upp för vad dom tycker och vad dom säger! Utan ska sitta och beklaga sig till andra personer i min närhet, fel att vara ärlig och stå upp för sig själv. GUD!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu ska ja kommentera dådå :D



läser din blogg nästan dagligen, tycker de e kul att läsa om er vardag! har nämligen själv en dotter som är 5½ månader (helt sjukt vad tiden går snabbt)!



Har funderat lite på namnet ni gett till er dotter, det som står i headern ... Skulle vara roligt om du berättade lite om det, Kring de olika namnen alltså :) Fint namn :)



Thanx annars för en bra blogg :)

2010-06-05 @ 09:13:20
Postat av: jennifer

nu ska vi inte vara suris, pemmen! :)) be happy, du har en otroligt vacker dotter som behöver sin glada moder. haylee är väl ett halvår snart va? sötnosen! mer bilder på den lilla damen tycker jag. :) jag vet inte om du har läst min blogg eller så, men jag ska också få mig en liten flicka. :D jeeey! fortsätt blogga. läser din blogg 14 gånger om dagen typ. puss! :)

2010-06-05 @ 12:13:25
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: Tomas Sjöström

.....Heej Hjärtat! -Nu ska du få feedback....Jag är såå jvla Stolt över dej och det du skriver här varje dag så det kan du nog aldrig ens Ana...och ni har ju världens sötaste lilla dotter och Namnet kan d ens bli Häftigare? -Gumman,jag läser din blogg varje dag och blir så himla glad när jag ser att du verkar ha det bra....och jag önskar att du ber mej om det finns nåt jag kan göra för dej! -Jag finns Faktiskt här för dej nu och för alltid!!! Jag Älskar Dej-Din Pappa Tomas

2010-06-05 @ 18:12:13
Postat av: rebecka

hejhej! min lillasyster hade exakt samma utslag när hon var spädbarn, det visade sig vara mjölkallergi.. och det brukar växa bort med tiden.. men kolla upp det hos vårdcrntralen! mvh

2010-06-05 @ 23:32:48
URL: http://madebyrebeckadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0