Midsommar

Publicerat: 2010-06-25 Kl: 00:28:00 | I kategori: Haylee 4-6 månader


Vilket toppenväder vi har haft idag, va!? Helt underbart :-) Jag hoppas verkligen att sommaren är här för att stanna nu.. Men jag tror inte det, lika bra att inte ha några förväntningar känns det som.

Idag har vi varit på stan en sväng för att titta på en baddräkt åt lillan, men jag tänkte att man kan önska sig den i doppresent istället! Då har man iallafall något att säga när folk undrar vad dom ska köpa, jag svarar bara "ehh.. jag vet inte" men alla får ju såklart köpa vad de vill! Men om någon känner sig manad så finns det en rosa baddräkt på Name It inne i stan, den kostar drygt 160:- och den är i storleken 62/68. Den nedre delen på baddräkten är liksom plastad inuti och den sitter jättetight runt benen så att inget kan komma ut! Jättebra ju. Jag tycker inte att det är något fint att bara ha badblöja.. Så jag ska köra på en baddräkt istället :)

Imorgon ska vi upp till Norra Berget med Sandra och mitt lila gudbarn (eller fadderbarn, vad ni nu vill) Jasmine! Vi ska kika på alla djuren med barnen och titta när dom dansar runt midsommarstången, kanske vi dansar också? ;) Vi får se! Sedan på kvällen så ska jag fira med familjen hemma hos Erika :) Blir mysigt det! Hoppas vi på bra väder bara också då..

Ända sedan jag la Haylee vid 21 tiden, så har hon sovit hur bra som helst. Hon har inte ens vaknat och vänt på sig eller ens gnytt i sömnen. Hon sover såå djupt och skönt! Jag blir glad för hennes skull. Ikväll får hon sova med mig och Danne, det är så himla jobbigt för mig att kliva upp ur sängen 900 gånger per natt för att trösta henne. Även om det inte verkar behövas inatt, men man vet ju aldrig - och det mysigaste som finns är att sova med min lilla flicka!

Nej, nu ska jag titta på Two and a half men och sova bredvid min Haylee.

Hoppas ni får en bra midsommar allihop!



Haylees sov- och ät-tider idag, torsdag (skriver upp för min skull för att inte glömma)

08:00  Nan 2 180ml

09:00  11:00, sov

11:00  11:30 - lekte med mamma

11:30  Nan 2 150ml, lämnade hälften

12:00 - 13:00  lekte en stund med mamma och pappa och kramades!

13:00  En portion päronpuré och vatten

14:30  Åkte ner på stan

15:00  Nan 2 180ml

16:00 - 17.00 Somnade i vagnen

18:00  Nan 2 180 ml

18.15 - 19.30  Var hos faster Erika och hälsade på, en massa bus och lek

19:30  Tvärdeckar i vagnen påväg till ICA, sover till 20:00.

20:00  En portion gröt, banan blandat med havregröt. Lämnade mer än hälften. Drack vatten till.

20:30  Badar, blir torkad, busar lite med mamma, blir insmord, får ny blöja och pyjamas. Kramas en stund med mamma och pappa.

21:15  150ml Mild välling, somnar i mammas famn för natten.


Hihi, goooooooooooooosen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0