Hoppgunga!

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 00:52:01 | I kategori: Haylee 4-6 månader


En hoppgunga vill Haylee ha i doppresent, det är jag säker på. Jag minns hur mycket William älskade sin hoppgunga! Och Haylee är ju väldigt sprallig av sig och vill vara uppe hela tiden och flaxa runt och kasta sig bakåt och hoppa och utforska världen. Så en hoppgunga kommer hon garanterat att äääälska :D Så det hoppas jag att hon får! Annars köper mamma och pappa en till henne såklart, men lika bra att önska sig när folk frågar hela tiden vad de ska köpa.

Sitter och tittar runt lite på internet, borde ju sova egentligen men har ingen lust med det eftersom jag sov så länge idag. Men iallafall, sitter och tittar på babygrejer. Det finns ju så mycket fint, roligt, häftigt och underbart som man vill köpa till lillan :-) Men man kan ju inte köpa allt såklart! Om jag vore miljonär så skulle jag ha haft en egen barnaffär hemma åt henne, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0