Grattis Victoria och Daniel!

Publicerat: 2010-06-19 Kl: 22:19:04 | I kategori: Bilder


Bröllopet var så fint :) Mäktigt på något sätt. Innan idag hade jag inte brytt mig alls, men när jag väl såg det på TV idag så vart jag helt till mig och rös i kroppen, haha. Fjant som man är... Men iallafall! Det var riktigt häftigt, det är ju en del av Sveriges historia nu och då måste man ju hänga med i svängarna! Kanske Haylee kommer att fråga om det någon gång i framtiden och då måste jag ju ha en susning om vad jag ska svara ;)

Imorgon fyller älsklingen 21 år! Hipp hipp hurra. Så då ska vi käka middag och mysa på här hemma. Jag och Haylee var och köpte paket idag, och han har försökt få ur henne vad vi köpt för något men det får han icke veta. Jag ska sätta mig och skriva på kortet nu hade jag tänkt! Måste ju bli snyggt också.

Haylee slukade HELA vällingflaskan nu ikväll. Igår gjorde jag iordning lika mycket men då åt hon mycket mindre.. Idag så bytte jag även napp på nappflaskan, till en med större hål. Kanske det är anledningen till att hon åt bättre? Att hon fick i sig det lättare utan att behöva suga så hårt? Jag vet inte, men bra gick det iallafall. Så nu har vi en flaska som är speciellt för välling eftersom hålet på den nappen är för stort för vanlig modersmjölksersättning, det rinner för fort då och då hinner hon inte svälja. Så nu har jag informerat Daniel om det också, haha. Antecknar ni?

Nu ska jag ställa mig och vispa grädde och äta det med min chokladpudding som jag har varit sugen på i flera dagar nu! Förut åt jag alltid det, men nu var det ett bra tag sedan det hände senast.

Ha en bra lördagkväll allesammans. Kram!



Haylee 2 månader, när hon hade RS-virus :(
Mammas lillan!!

Kommentarer
Postat av: Tomas Sjöström

Grattis på Födelsedagen Danne.....hoppas du får en bra dag (ni) Mvh:morfar Tomas

2010-06-20 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0