Gos väder!!

Publicerat: 2010-06-28 Kl: 23:50:35 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit på stan som jag ju skrev förut. Så himla varmt ute!! Underbart :-) Imorgon ska vi bada ifall det blir lika fint väder. Hoppas verkligen att det blir lika varmt igen. Då blir jag bruuuun! Men jag måste köpa en ny bikini, jag har fan ingen alls. Men imorgon ska jag få låna Evelinas! Tur det, annars fick jag gå naken.

Jag vill inte packa badväskan ikväll, då kommer det bergis att bli fulväder. Så därför struntar jag i det.

Nu har jag nyss lagat lunch tills imorgon, för det har jag inte tid med imorrn känner jag.

Haylee somnade i vagnen utomhus på våran underbara och långa kvällspromenad, hur mysigt som helst! Men jag hade värsta stora knölar på benen efteråt som kliades som SATAN, och jag hade även jeans på mig så jag fattar inte hur jag har kunnat blivit biten? Fan vad sjukt. Hur kan man bli biten genom jeansen? Det känns ju omöjligt. Men det blev jag iallafall. Så somnade hon i vagnen, sedan bar jag upp henne till sovrummet till hennes säng. Efter kanske en timme så vaknade hon och var suuuuperhungrig och skrek som att hon aldrig hade fått mat i hela sitt liv. Stackarn. Och så tog spisen tre veckor på sig att bli varm så det tog tid för mig att göra vällingen också. Men sedan somnade hon om direkt :-) Gosen mammas! Inte en enda mardröm hittils heller, bara lite gnäll en snabbis som bara krävde att jag smekte henne på pannan och la henne på sidan, sedan somnade hon om skönt igen.
 
Nu måste jag hoppa in jättesnabbt i duschen och raka benen om jag ska bli insläppt på badet imorgon ;-) Inte lätt när det är svårt. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0