Bada bada

Publicerat: 2010-06-18 Kl: 17:42:13 | I kategori: Haylee 4-6 månader


Nu har vi kommit hem från Himlabadet. Det var ju inte så mycket att ropa hej för om ni frågar mig.. Men jag har dock inte åkt någon kana än, hade ingen som kunde vara med Haylee under tiden så det gick inte! Men det får jag ta nästa gång, då ska vi åka med Evelina och hennes familj istället. Eftersom vi var med Haylees kusiner nu och de alla tre är 5-7 år gamla, så ville dom ju knappast leka i bebispoolen, vilket ju är förståeligt. Så nästa gång far vi med Ewe och c/o istället :) 


Haylee och pappa sitter i "lövet" eller vad det skulle föreställa.
Det sprutade ut vattenstrålar där som Haylee stoppade in huvudet i hela tiden,
sedan skrattade hon hysteriskt. Hon är inte rädd för vatten iaf! Bra det.


Nyss stoppat ansiktet i strålarna


Påväg att dyka in! Då kniper hon ihop hela munnen.


Haha! helt dyngsur i ansiktet och håret


Lillan och mamma fikar! (SNYGG JAG ÄR!!!! men det bjuder jag på)

Kommentarer
Postat av: madde

som du skriver Eftersom det inte smakar något så kan man ju inte säga att det är äckligt?



precis sådär tror jag ochså att det är :)

ella har fått vatten från första stund,och hon älskar det och dricker massor, har alltif gjort...hon gillar dryckerna från sempers med, men inte när dom är för kall :)

dricka,saft och sådant..tänker jag försöka hålla borta från så länge jag kan :)

2010-06-18 @ 20:47:04
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0