Trött!

Publicerat: 2010-07-10 Kl: 14:51:04 | I kategori: Min vardag


Är helt slut idag.. Haylee är ju sjuk som jag skrev i förrgår. Vi var hos VC igår hela förmiddagen, vilken tid det tog! Haha, när dom skulle ta snabbsänka på lillan så sa hon inte ett pip. Jag själv som hoppar upp ur stolen och skriker när jag får stick i fingret, satt och höll i henne hårt som man gör när hon vaccineras. Haha, inte ett endaste litet ljud! Tror inte ens hon märkte nåt.

Hon fick iallafall Bricanyl utskrivet, och hon jag pratade med dagen innan som sa att "så små barn ABSOLUUUUT inte får något mot hosta!" ne säkert.. Hon kan ju knappt andas för hon hostar hela tiden. Men idag är det lite bättre! Hon fick sova med mig i sängen inatt, och hon sov faktiskt bättre då. Mammig kanske :-) Vill vara nära om hon är sjuk nog.. Och såklart ska hon få vara de!

Nu vilar hon, och jag svettas för ovanlighetens skull. DET ÄR SÅ VARMT SÅ JAG SPYYYYYYYYR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0