Trött, som vanligt

Publicerat: 2010-07-20 Kl: 22:23:43 | I kategori: Min vardag


Min lilla dotter håller på att få tänder, så hon är inte på sitt gladaste humör dagarna i ända. Hon grinar inte, men är lite kinkig och blir irriterad för småsaker som hon annars inte reagerar över. Tycker så synd om henne! Inatt har hon sovit jätteoroligt, stackars mig :-P Fick kliva upp 160 gånger. Så fort jag lagt mig var jag tvungen att kuta upp igen. Hon svettas som en gris, det bara rinner av henne.. Huga!! Alvedon får hon ju såklart.

Idag har vi varit med Evelina och c/o. Trevligt trevligt! Sedan har vi inte gjort så mycket mer.. Jag är trött efter monsternatten, så jag ska alldeles strax ta och gå och lägga mig. Ska fixa lite saker innan dess bara.

Godnatt!

EWE: Bildbomben kommer imorgon, jag orkar fan inte idag. Datorn är så jävla seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0